48 timmar midsommarledigt

Åter en gång har vi kommit till en sådan helg där människor tror dom skall svälta och bli utan mat. I verkligheten är folk proppmätta och orkar inte röra på sig på hela helgen och kastar ändå bort massor med mat efteråt. Det var trångt och svettigt på Citymarket idag när jag handlade. tur att jag inte behövde handla åt ett helt kompani som vissa såg ut att göra. Ikväll är det personalfest hos Elin och Joel och imorgon skall jag till villan med släkten på midsommarmiddag. Sen har jag inga planer för midsommarsaftonskvällen. Nu skulle jag riktit gärna åka iväg till Kalajoki som vi gjorde förra året på midsommar. Fast de va ju festival förra helgen så de får räcka. Blir aningen lugnar midsommar i år har jag på känn.. Jag tror de kommer blir att jag mest yrar omkring och inte vet riktigt nånting..
Men nu skall jag börja göra i ordning saker och ting inför helgen. Ha en trevlig midsommar allihop!

Lämna en kommentar