Elämä on…

Har varit lite bloggtorka här i några dagar medans jag har haft andra saker för mig. Dessutom har det ju varit underbart väder också 🙂 Kom för ca. en timme sen hem från jobbet. Har gått omkring på jobbet och flummat för mig själv. Var rätt lungt på jobbet ikväll också vilket ofta resultarar i ännu mer tänkande. Men men .. allt burkar nog ordna sig.

Jobb imorgon och på fredg ännu sen har jag igen två dagar ledigt. Inte illa att ha fler lediga dagar än arbetsdagar på en vecka. WOW! Ledgit både lördag och söndag händer liksom max två gånger per sommar för min del! Då skall jag nog hitta på något kul. Mia e också ledig så kanske jag kan joina henne och festa i Björköby för dit skall hon iaf. Har bara lite dåliga minnen därifrån, för x antal år vi festade vi ordentligt där. Men de va nog inga farliga grejer! Så de e nog glömt vid dethär laget.

Dags att gå och sova. Sofia och Tobbe är hemma ikväll så dom är också påväg i säng. Borde gå jag också så att jag inte lämnar här hela natten.

I can’t wait until October! Jag e sååå taggad för Dig!

Lämna en kommentar