Sorry for being lame

VEM

Vem är i rummet med dig? Libbi, Heidi å Båsken
Vem fick du senaste sms av? Kika
Vem tänker du på nu? En kollega som gärna kunde svara på ett mejl
Vem pratade du senast i telefon med? Någon som ringde till jobbet.
Vems hus var du senast i? Hus? Var hos syrran igår om radhus räknas.
Vem önskar du var med dig nu?  Just nu. vet inte.
Vem är din favoritsläkting? Haha det kan jag ju inte svara på! Så tar ju någon annan illa upp 😀

VAR

Var är din mobiltelefon? Ligger två stycken bredvid mitt tagentbord.
Var handlar du mest? På Supermarket Wasa
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Öh en helt vanliga svart tröja från Zara.
Var åkte du senast bil? På söndagkväll som tidfördriv med Emma. Runt i stan bara. 

VAD

Vad åt du senast? Couscous, wook och kyckling
Vad drack du senast? Fun light
Vad är det för färg på dina byxor? Beige ”ridbyxor”
Vad är den närmaste saken som är blå? Ett anteckningsblock
Vad har du på fötterna? Vita converse
Vad är din favorit färg? Typ alla färger 🙂
Vilken film såg du senast? Ingen aning vad den hette, någon psykofilm på lördagnatt
Vad hör du just nu? En dovt surrande fläkt

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Ja det har väl hänt
Hånglat på en bio? Kanske? Minns faktiskt inte. Antar att man menar under filmens gång då.
Hånglat i skogen? Jepp.
Tyckt att din kusin är het? Alla mina kusiner är heta!
Sovit naken? Oftast.
Kört över hastighetengränsen? Dålig ovana jag borde träna bort.
Målat om ditt rum? Nej
Dansat framför en spegel? Haha jämt!
Fått hicka? Ja.
Dumpat någon? Ja.
Stulit pengar från en kompis? Nej herregud!
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Ja. Antagligen utanför krogen eller på någon ungdomsdans typ. Hah
Varit i slagsmål? Njää brukar hålla mig utanför drama
Smugit ur ditt hus? Haha både ut och in.
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Oja. Tyvärr.
Hånglat med en främling? Ja men alla förblir ju inte främlingar
Älskar eller saknar någon nu? Älskar väl mina vänner och min familj konstant 🙂

Lämna en kommentar