Kalla den list-bloggen.

Låt som när du är ledsen sörjer till?
Lars Winnerbäck ft. Miss Li – Om du lämnade mig nu
Beroende av:
Bekräftelse
Vad behöver du mest just nu:
Sova
Vad tror folk om dig?
Oj så svårt. Som vanligt nedvärderar jag mig själv och tror att folk tycker illa om mig. Typ störande, ”hasto” och kaxig. Hoppas ändå något bättre.
Brukar du skratta för dig själv?
Ja när jag ser någon rolig film, bild, text whatever. 
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
Haha! Okåå 😀
Nästa mål i ditt liv:
Ta kandidatexamen.
Hur svarar du i mobilen?
Hej, Nina,
Vem ringde dig senast?
Cissi
Antal timmar sömn inatt:
Vad ser du om du tittar mitt framför dig?
Bakom datornskärmen en vit vägg.
Brukar du komma i tid?
Försöker men tycker i vissa situationer att man skall ha förståelse för akademisk kvart.
När mår du bra?
När jag umgås med såna som jag gillar och som gillar mig. När jag gör något bra. När jag tränar.
Hur känner du dig nu?
Glad men fundersam.
Vanligaste färg på dina kläder:
Svart och vitt.
Var du aktiv i skolan?
I skolbänken sådär. Ingen överambitiös tjej. I studieliv och föreningar var jag däremot rätt aktiv.
Favorit dryck på morgonen:
Vatten
När brukar du oftast gå och lägga dig?
00
Är du blyg?
Nej vanligtvis inte. Kan ibland bli om den jag träffar är väldigt blyg men då skrattar jag bort det istället. Inte alltid det bästa tyvärr.
Sysslar du med någon idrott:
Löpning, styrketräning, aerobic och sen olika ”säsongssporter” som latmotionär. Typ volleyboll och skidning med lite öl och minttukakao pauser. Bänkidrottar under världsmästerskap.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Sällan besvarad.
Är du bortskämd?
Beror på helt i jämförelse med vem. Med dagens kids nej inte det minsta. Med mina äldre syskon kanske lite eftersom jag var minst.

Lämna en kommentar