Året 2012

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja många saker. Bodde utomlands, var länge i från min kära familj, lärde mig surfa, besökte Madrid och många ställen i Portugal.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Ja, 1/3. Jag gick i surfingskola 🙂

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej som tur!
5. Vilka länder besökte du?
Portugal, Spanien, Schwiez
6. Är det något du saknat år 2012 som du vill ha år 2013?

Kärlek och en snygg kropp!

 

7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?

oj flera, men mest sånadär flygfältsdagar. Som när jag själv åkte till Portugal och när jag lämnade bästa vännen som åkte hem på flygfältet. Coldplay konsert med fina vänner i regnet i maj!
8. Vad var din största framgång 2012?

Att jag lärde mig mycket bättre engelska.

 

9. Största misstaget?

Hmm.. vet int om jag gjorde något stort misstag men året i sig var ingen höjdare.

 

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Förkyld
11. Bästa köpet?

Flygbiljetter till olika ställen
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och skor, hyra, resor
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Min familj

 

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?

Young, wild & free, Balada, We are young, Some die young, Ai Se Eu Te Pego mm.

 

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Ledsnare än 2011
16. Vad önskar du att du gjort mer?

Jag vet inte?
17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Levt ohälsosamt på många olika vis
18. Hur tillbringade du julen?

Hemma i Vallgrund, som vanligt.
19. Blev du kär i år?

Nej
20. Favoritprogram på TV?

Kollade inte så mycket TV
21. Bästa boken du läste i år?

EN bok? Nä men bästa författare i år igen Lars Kepler och Jo Nesbo
22. Största musikaliska upptäckten?

Coldplay.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?

Ny kaffekokare
25. Något du önskade dig men inte fick?

En bil. Fattar int varför? haha
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Hade familjen på kaffekalas.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

En man?
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2012?

Hmm.. chic? Äh int vet jag
29. Vad fick dig att må bra?

Vänner, skype, lön, sömn
30. Vilken kändis var du mest sugen på?

Nå JOEL KINNAMAN! E så töntigt kär i honom.

 

31. De bästa nya människorna du träffade?

Hmm.. oj jag träffade såå många nya människor 2012 så ingen nämnd ingen glömd! Puss till er alla. Beijnhos!

Lämna en kommentar