babyboom!

jag och Sofia kom just hem från Minimani och nu steker Sofia omelett och jag letar reda på något recept till en marinad som vi skall göra. Träffade Alexandra och Sami samt lilla gulliga Matilda i butiken och fick veta att en till av våra gamla klasskompisar skall få barn. Igår eller förrgår fick en annan på vår kosmetologklass en pojke. Roligt för dem och det kommer nog gå bra för dem alla hoppas ja! Nu har snart fyra på gamla klassen barn. Och själv är jag inte helst beredd att skaffa ett husdjur. Är vi redan gamla, mogna och vuxna eller är det mycket unga mammor just nu? Jag hoppas på det sistnämnda. Själv är jag nog inte beredd att skaffa barn ännu på x antal år fast många av mina bekanta redan har barn. Jag vill göra så mycket ännu i livet på egen hand eller hand i hand med någon men utan barn. Dock skulle de vara roligt med t.ex. systersbarn 😉 vinkvink Jennifer 😉
Höll på att väcka Bina inatt som jag skrattade åt detta. Stackars kille! 😀
http://bubblare.se/v/morronganget_107_3_luringen_del_6/

Lämna en kommentar