Jag har gjort det igen

Jepp, jag har supit utan att ta med den viktigaste vännen. Förståndet hade hemmakväll och satt ensam i soffan. Synd att hon missade en kanonkväll som slutade mindre bra. Jag har nämligen lyckats tappa bort en annan vän också, Nokia 5530 heter hon exakt. Jag prata senaste i(med) henne när jag skulle gå hem från festen inatt men jag gick åt fel håll och hamnade på McDonalds med Mia, Bina och Robert. Sen åkte jag snålskjuss hem med Bina och väl hemma hade Nokia lämnat mig. Fuck jag måste sova ensam i natt tänkte jag och lade mig på rygg och somnade. Har letat efter henne idag men ingen har sett henne. När jag ringer svarar ingen.

Jag och Tinni skulle förfesta hos henne och sen fara ut på krogen men av någon underlig anledning hamnade vi på fest hos hennes pojkvän och hans kämppis. Där visades Eurovisionen och ett gäng välinsatta shlagerfantaster till män(!) satt bänkade i sofforna. Tyskland vann med en helt okej låt. Av någon anledning blev det heller aldrig någon utgång..

Om det skulle vara första gången jag slarvat bort min telefon. Det är ju ett heltids jobb att skaffa tillbaka alla viktiga telefonnummer sen när jag skaffat mig ett nytt simkort. Dessutom fanns ju alla foton och ca. 500 medelanden på telefonen också. Kul om nu någon skulle hittat den och satt igång den och kollat i genom den. Intrång på privatliv där. Tur att jag hade just satt in bilder på datorn så för mig går dom ju inte förlorade förutom dom jag tog igår.

Nej nu är det SATC-time i kollektivet. Ingen cosmopolitan i handen ikväll men kanske en cocacola. Vi får sitta och avundas Marie som faktiskt just nu befinner sig i City of Sex, New York.

Lämna en kommentar