Body 11.15

Skall snart iväg till gymmet med Bina. Har inte tränat på hela veckan när jag varit sjuk så skall bli kul att röra på sig. Efter det skall jag gå på stan en stund och se vad om jag hittar något fint att ha på mig ikväll. Jag skall på examenskaffe till Louise och Anders som båda tagit examen i vår och sen skall jag vidare till min arbetskompis på förfest för att sen bege oss ut i vimlet. Hoppas vädret skärper till sig lite så att solen visar sig mer än molnen.
Spenderade hela min regniga dag på stan igår för att shoppa och hittade NADA! Jag fattar inte sur och besviken for jag hem med ett shampoo, vax och hårfärg. Bittert! Jag ger Vasa ett försök till idag och hittar jag inget idag blir jag RASANDE! Hahahha alltså jag har fått lön och vill bara ha nått nytt. Vilket i-landsproblem. Vi köper saker bara för att vi vill köpa. Nu tjatar bina att hons kall iväg till gymmet så jag skall sluta nu!

Lämna en kommentar