Kräksjuka!

Det har varit lite bloggtorka här eftersom jag har haft kräksjuka! Började känna mig dålig på måndag och sen spydde jag i typ 12 timmar från måndag eftermiddag till tisdag morgon. Usch hade inte haft kräksjuka sen jag gick i lågstadiet tror jag. Var degig hela tisdagen och onsdagen men nu har jag återvänt. Som bäst sitter jag hemma hos mina föräldrar som båda är ute på gården och pysslar med diverse saker. Så är det när man har egnahemshus och egen gård. Jag hoppas verkligen inte att jag smittade Marie med denna kräksjuka förre heljen när vi träffades både på lördag och söndag, hon sade nämligen att hon kände sig lite dålig idag. Men jag hoppas det bara är resfeber eftersom hon nämligen åker till New York imorgon. Skulle ju inte vara så roligt att vara spyfädrig hela den långa flygresan. Jag kan minst sagt säga att jag är avundsjuk när dom sticker till N.Y medans jag själv sitter hemma. Den staden vill jag också besöka någon gång i livet. Just nu får jag nöja mej med att besöka staden vid tv:n eftersom jag å Sofia kollat xx antal Sex and the city avsnitt medan vi varit sjuka. Och snaaart är det premiär för den andra filmen, wooho!
I helgen,på lördag skall jag på examenskaffe till Louise och Anders som båda fått examen senare på kvällen blir det troligen utgång, kanske med en arbetskompis. Hoppas det är lika bra fiilis i Vasas nattliv som förra helgen och att det blir lite varmare. Ikväll skall jag kolla ESC uttagningar med mamma och imorgon skriva på hyreskontraktet till kollektivet. Har redan gjort adressändring så jag är snaart officiellt bosatt på andra sidan stan. Hoppas det är den bättre sidan(fast jkag trivts väldigt bra där vi bott också). Skall också se om man hittar något nytt och snyggt till helgen. Det var faktiskt lönedag idag. Jippii! Oj vilket långt och flummigt inlägg!

Lämna en kommentar