sommarnatt

Snart tror jag att jag och Bina skall åka till Emilia för att hämta SATC filmen som Bina inte ade sett samt kanske äta lite kaka som lämnat från igår. Prinsessan Emilia hade nämligen kalas igår så vi var hemma hos henne på fest. Hon hade bakat massor med godsaker och bjöd på god sommarbål. Vi hade tänkt oss till Strampen en stund men vi for inte dit någo för vädret såg lite ostadigt ut fall det skulle börjat regna. Så vi for till Ollis iställe, när vi kom var det lite tråkig stämning och det var typ bara ABIn och yngre där men sen livades stämningen upp ordentligt och mera bekanta visade sig i vimlet. Vi for inte fören vid dom stängde och lämnade ännu på stan en stund efter det. Det var så bra fiilis överallt igår och många lämnade kvar på stan efter krogen eftersom det var så ljust och varmt ute. Sen åt vi uuuurgoda vårrullar på torget innan vi for hem,(nästan lika goda som i Jeppis). Sen cyklade vi hem och klockan var kring fem när vi gick och sova med ett leende på läpparna och jag övertygade Bina att det var bra att jag övertalat Bina att komma ut. Men nu skall jag klä på mig och fixa mig innan vi far till Emilia. Sen skall jag hem till Vallgrund idag också, har inte varit dit på någon vecka nu så jag är sugen på lite mammas söndagsmiddag och kaffe med familjen. Nu tycker Bina jag skall sluta flumma!

Lämna en kommentar