Första natten

Ikväll skall jag sova första natten i mitt nya hem. Sofia o. Tobbe är också här, dom har varit på The refreshments konsert ikväll. Jag hoppas att jag kommer att trivas här på Skolhusgatan. Fast jag trivdes också så bra i därifrån jag flyttade men det var för fyrt att bo där ensam. Det kommer nog ändå ta ett tag innan jag får in detdär med att det här är mitt hem. Kommer nog kalla det lilla gula huset på Tegelbruksgatan för hem ännu ett tag. Undras om det är svårt att ova inatt, jag minns när jag var liten och övernattade hos andra att jag hade svårt att sova att jag låg vaken och kollade runt mej. Fast iofs är det ju samma gamla saker som i mitt förra sovrum nu. Har varit på stranden idag också, och HÖR OCH HÄPNA, jag doppade mig för första gången i år i havet. Simma kan man kanske inte kalla det eftersom jag faktiskt bara doppade mig men ändå. Fegfis som jag är brukar jag inte doppa mig utan bastu fören vid midsommar ungefär. Ikväll har jag varit och spelat lite brännboll och vårt lag vann! Tror inte det beror på alla mina missar utan mer på Nylles och Kikkas långa slag. Nu skall jag bädda rent i sängen samt ta en dusch innan jag kryper ner i sängen med Mötley Crue’s ”The Dirt” som jag började läsa idag. Köpte den till O i julklapp men har inte själv hunnit läsa den ännu.
Skepp å hoj, ett glas o’boy!

Lämna en kommentar