Nämn något som gjorde dig glad igår: Min familj och solsidan
Vad gjorde du kl 08 imorse: Cyklade
Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt(sitter ännu) i soddan och kollar på TV
Det sista du sa högt: Vi ses!
Det senaste någon sa till dig: Ja ska far hem ti Toby
Vad har du druckit idag: Vatten, mjölk, te, cocacola, mineralvatten
Vad var det senaste du åt: Hemgjord pizza
Vad var det senaste du köpte: Två träningstoppar på H&M
Vad är det för färg på din ytterdörr: Trä? Brun
Vad är det för väder hos dig nu: Mörkt och kallt. Nu böjar den eviga väntan och längtan efter ljusare och varmare tider.
Godaste glassmaken: Vanile med olika tillägg som domino, polka, lakris
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Tjaanjjäää ja vet inte.
Sover du tungt: Lagom
Drömmer du mardrömmar: Ibland. Kanske två gånger i månaden någon obehagligt.
Trivs du med ditt jobb: Ja, annars skulle jag inte jobba där.
Favoritklädsel: Smart casual.
Favoritlåt just nu: David Guetta – She wolf.
Vad ser du om du tittar till höger: Köksbord, fönster.
Vad gör dig glad just nu: Att det går bra för flickorna som tävlar på TV 🙂
Vad ska du göra härnäst: Blåsa håret torrt och läsa en bok i sängen.
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Lugn och nöjd.
Favoritgodis: Svarta bilar i Lauantaipussi å Siwa Säkki.
Kläder just nu: JL collage jacka och svarta sammets mjukisbyxor.
Hur många kuddar sover du med: Två.
Spelar du något instrument: Kan jag nog inte påstå. Nej.
Morgon eller nattmänniska: Jag har svårta att säga för tillfället. Förut var jag alltid nattmänniska men nu är jag varken dera. Trött på kvällen och trött å morgonen. Mest effektiv efter lunch.
Vad är viktigast för dig: Att jag själv, mina vänner och min familj mår bra och är friska.
Är du kittlig: Mjoo..
Snarkar du: Lite ibland. En gång spelade en person in en ljudfil med mig snarkande eftersom jag inte trodde att jag snarkade. Äckligt att lyssna på sig själv sovande.
Äckligaste insekten: Alla giftiga förståss men i vårt klimat fästingen.

Lämna en kommentar