7 saker ni kanske inte visste om mig..

1. Jag har alltid känt mig äldre än vad jag är. Ett två eller några år. Det kan bero på att jag oftast umgåts med kompisar som varit äldre än mig.

2. Trots ovanstående mening känner jag mig fortfarande som en 16 årig fjortis varje gång man åker bil med en kille och han kör fort så at man får ”berg-och dalbanekänsla” i magen. (nää skrev jag faktiskt dethär hit)

3. Jag är addicted till Nike. De bästa och snyggaste träningsvideorna. Och varje collection fitnesskläder är alltid så snygga och bekväma. Och hållbara! Kvalitet framom kvantitet!
4. Jag hat-älskar Facebook. Helt kiva 15 minuters tidfördriv när du är ensam men kan inte förstå att människor fortfarade kan ha Facebook-beroende dag ut och dag in. Ut och lek istället!
5. Det här med kaffe är fortfarande lite svårt. Jag har alltför många andra (både bra och dåliga) beroenden så kaffe har liksom aldrig fastnat. Jag dricker om någon bjuder eller ibland om jag går på café men jag äger(hemma i Vasa) inte ens en kaffekokare för tillfället.
6. Mitt motto i livet är ”Allt erfarenheter är goda, även dom dåliga”. Det går inte alltid som man tänkt men man fick sig åtminstone en tankeställare.
7. Och sist men inte minst, som jag hoppas att ni egentligen redan vet JAG SAKNAR ER! Puss puss kraam kraaam!

Lämna en kommentar