Hemmakväll med Skype

Tacka vet jag Skype! Ett alldeles underbart verktyg. Man kan kontakta sina nära och kära i fjärran öster länder. Idag har jag löst bankärenden med Mamma, disskuterat dittan och dattan med Kika och senare haft förfest med min vän i Breda via Skype. Det blev vara fnittrigare och fnittrigare ju längre tiden gick och ju tommare vinflaskan blev. Själv njöt jag av Fazers blå och Coca-cola. Fick ju ett mycket trevligt paket i förra veckan från Finaland

et. Jag hade gått och kikat i brevlådan varje dag och väntade med spänning på min fotobok som jag gjort innan jag åkte hit. En bok med bilder på vännerna och familjen. Så att jag kan ta en titt på Er när jag saknar er. I paketet fanns också the bodyshops puuteripaperit. Superbra att ha med sig på krogen här när det blir svettigt! Och så hade gulli-mami också skickat med TVÅ plattor Fazers mjölkchocklad samt skrivit ett brev! Det paketet var absolut en av förra veckans lyckohöjare!

PAKEEEET! Jippiiii

Det ena fönstret i vårt rum pryds av mina ”sakn-saker”. Lite foton och lyckoönskningar, brev, krokodilen och fotoboken ”Sunshines on a cloudy day”

3 tankar om “Hemmakväll med Skype

  1. Nämen har mamma Krusidulla med lill-Krusidulla, då ännu rätt tunnhårig, fått paradplats i fönstret, va gulligt. Kram mamma

Lämna en kommentar