Snabb update

just nu tänker jag på… När dyker ryssarna upp?
när jag vaknar på morgonen… Stiger jag upp
min telefon… används till allt!
i morgon ska jag… Ha lektion medans alla andra är lediga. That sucks.
ikväll ska jag… dricka portvin @ the polish huys house
när jag bakar… så betyder det att jag har födelsedag. Sker en gång årligen.
kärlek är… sött. Någon jag saknar. Just nu.
när jag är ledsen… vill jag har tröst
i somras var jag... workoholic
jag pratar... för tillfället mest engelska.
jag lyssnar på… spotify
jag är sämst på att… göra saker inom utsatt tid.
den bästa känslan är… lycka
jag är rädd för... sjukdomar och olycka
när jag lagar mat... gillar jag inte att äta själv. dessutom äter jag hellre än lagar mat
jag är trött på… kylan och trångsynheten så därför stack jag från Vasa
jag glömmer aldrig... vad människor gjort. Men jag förlåter.
om fem år… är jag fem år äldre.
när jag är 75 år vill jag… sitta i solen i en trädgårdsgunga med min man och titta på fåglarna. Enjoy life!

2 tankar om “Snabb update

Lämna en kommentar