En kort resumé

Jag skall snart börja skriva på min årskrönika för detta år men före det får ni hålla till godo med denna tradiotionella års lista. För nu skall jag fixa mig och bege mig mot Alko och sen till Fammos på middag.



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

jaa-a? typ flyttat till Skolhusgatan..



2. Höll du några av dina nyårslöften?

hade nog inga förra året. Men nikotinfri lyckades jag bli(feströkning räknas inte) trots att jag inte lovat något.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Oh jeah babyboom is the new shit



4. Dog någon som stod dig nära?

Nej inte fysiskt..



5. Vilka länder besökte du?

Spanien två gånger, inget mer tror jag..



6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?

En alldeles egen lya

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

Gran Canaria resan , Pampas veckan, alla kvällar på strampen i goda vänners sällskap, hatiska dagar på sommarjobbet, Provinssirock, RockOff med tjejerna, Barcelona resan med Bina, mina sketsher med Fru H, Fru F, Fru L och Fru T, framträdanden med Vöro-kollektiv-Rybak Dansen. Lady gaga Konserten



8. Vad var din största framgång 2010?

9. Största misstaget?

Tappat bort mig själv

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Jag, Sofia och Tobbe hade kräksjukan i slutet av maj. Jag har endast en gång efter det ätit vårrullar. Och jag är inte sugen på det fler gånger.



11. Bästa köpet?

Öh… minns faktiskt inte..



12. Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder fest och hyra



13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Sommaren 2010

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Kåta Maja, Jippikayjei blabla bla medmeera

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

ledsnare



16. Vad önskar du att du gjort mer?

Vågat säga nej



17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Grubblat



18. Hur tillbringar du julen?

Med familjen hemma i vintriga Vallgrund



19. Blev du kär i år?

Intressera kanske är rättare ord.



20. Favoritprogram på TV?

Mammas pojkar i vårast tror jag, biggets looser I höstast



21. Bästa boken du läste i år?

Bästa? Hmm.. Minns inte men Lars Keplers senaste var bra



22. Största musikaliska upptäckten?

Vet inte



24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?

Jepp en kalender t.ex.



25. Något du önskade dig men inte fick?

Spelar ingen roll



26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Hade världens ASKALAS! Njöt av tillvaron!



27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Troligtvis…



28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

”det som syns utanpå är inte alltid det som finns innuti”



29. Vad fick dig att må bra?

Mina vänner och min familj



30. Vilken kändis var du mest sugen på?

Wentworth Miller 😛 skam att ge en sån vacker varelse till männen

31. De bästa nya människorna du träffade?

Hahaha dom bästa kände jag redan från förut.

Lämna en kommentar