my weakness is your strength

Det har regnat och åskat konstant nu i några dagar. För mej gör det inget att det är lite oväder nu. Tycker det är mysigt med sånt ibland men de får inte hålla i sig alltför länge då blir man ju led på de också. De e ju i lugnaste laget på jobbet nu också på grund av vädret.
När jag kom hem från jobbet stod jag en stund i trapphuset och grävde efter nycklarna, ja hade tillochmed uthällt hela väskan på golvet men inga nycklar hittades. För dom låg ju inne i hallen på byrån, bakom en låst dörr. Som tur var Bina påväg hem också så jag slapp vänta så länge men jag for iväg och pantade massor med flaskor som låg och skräpade i bakluckan på bilen. Annars har jag bara varit på lenkki och slappat hemma ikväll.

Varför har just jag ett sånt geléhjärta? De smälter jämt för minsta lilla! Varför faller jag så lätt för män? De e jobbigt eftersom de kan vara såna som jag inte har en chans på och för att jag inte vet vad jag vill med mitt liv just nu. Nåå elämä on..
Nu skall jag kolla lite Desperate Housewives så får man si på andras problem iställe 🙂

Lämna en kommentar