I like!

Åh jag har abstinens! Lite kramis och mysis abstinent! Bina sover och Sofia är hos Tobbe. Vem skall jag mysa med? Önskar man kunde teleportera sig dit man ville. Orka sitta här ensam i mörkret. Min mysungar e inte tillgängliga.

Idag har jag shoppat med Alexandra, Daniela, Sofia och lilla Matilda. Som inte är så liten längre. Hon är inte längre någon bebis utan mer ett hejvilt lekande barn. Åh kunde också ha en bebis nu att mysa med. Men nejgo enda som skall befrukatas hos mej är mina växter på balkongen. Vi satt fösta och njöt av varsin lonkero och sider på Café Commerce uteservering och pratade om allt mellan himmel och jord. Hade inte träffas Alexandra och Daniela på hela sommaren så man hade ju lite att ta igen. Sen strövade vi runt i deverse butiker men vi shoppade nog inte så mycket utan umgicks mest. Men sen köpte jag en Marimekko klassikko Olkalaukku i svart till mej och fick då på köpet en valfri marimekko ”påse” eller vad man skall kalla dom. Vilket fynd! 🙂
Åkte sen på kvällen och mathandlade med Sofia och sen var jag ut på länkki. Det var min dag i korta drag.
Imorgon är det den avslutande och efterlängtade ”halv åtta hos mig”- middagen hos Marie. Trerätters middag med favorti tjejerna och sen utgång. Fast jag nästan lovat mig själv att aldrig mer dricka efter i tisdast så tror jag inte jag kan hålla mig imorgon. Men eey våra middagar brukar vara anständliga och lugna så ett eller två vinglas kan man väl dricka innan man torkar bröd i ögonen(sry inside). Nää men hoppas de blir en riktigt kanonkväll imorgon.
Men nu skall jag gå och lägga mej så att det blir fredag 🙂 gonattpuss

Lämna en kommentar