en bitter måndagsmorgon..


Åh nu är jag så ledsen och arg. Jag vill sååå gärna fara på Lady Gaga The Monster Ball Tour- konserten i Helsingfors 13 oktober. Jag hade två biljetter nästan i min ficka men så fuckade sidan upp sig och jag vet inte vad som hände för plötsligt laddades Tysklands version av biljettsiten upp. Jag hade inte bekräftat något betalningssätt heller, dit rök de när jag gick tillbaka till lippu palvelus sida fanns INGA biljetter kvar. Jahapp 15 minuter och alla är slut. HELVETE!! JAG HATAR MÅNDAGMORNAR! hur skall jag nu kunna läsa på en fucking tent som jag har senare idag, ingenting kommer ju att fastna. Jag hoppas på ett tilläggssläpp av mer biljetter. Eller att nån söt person knackar mig på axeln och säger ”heey babe I got one ticket for me and one ticket for you”.

Lämna en kommentar