Lördag

Puhh har just städat klart här. Tur att man ite har så stort att städa. Skulle ju vara jobigt att bo i ett slott typ. Fast då skulle man ju inte städa själv förståss.. Tycker faktiskt att städhjälp är bra för ”vanilga” familjer också. Man får ju skatteavdrag fär det och mer tid att umgås med varandra. Vet inte om ni märkt det men det dyker hela tiden upp nya mindre städfirmor. Och iaf. jag blir inte helt chockad om jag hör någon har ”egen” städerska. Jag skall senare åka hem till mina föräldrar, har inte varit hem till dom på någon vecka nu. Irriterande när man inte har någon bil att åka med så. Men mamma och pappa har tydligen köpt någon ny bil, en VW Passat-07 diesel var var jag hörde i telefonen i morse. Måste väl fråga snälla om jag får ta en sväng runt byn med den. haha tur att det inte finns några snödrivor mera att backa in i, annars skulle jag nog inte få pröva den. Här kommer lite bilder på mitt nystädade hem.

Sovrum, med en obligatorisk klädhög. Man kan inte städa undan allt, det måste ju synnas att det bor någon här också 😀


Vardagsrum


Kök. Alla gardiner är för korta eftersom den som skruvat upp gardinstången har lagt den så högt upp :S

Lämna en kommentar