Jag vill ha, jag SKALL ha!


Ojoj vad jag blixtförälskade mig i dessa skor idag(Nike skorna)! Tyckt bara dom är föööör coola! Skulle så gärna vilja inhandla dem men jag köpte två par skor förra veckan så jag skall sova på saken.
Fick hem ett paket från Ellos idag som jag beställde förra veckan. Detta innehöll ett par supercoola pumps(bilden) som dock var för småa så dom skall returneras och en tunika i RÖTT. Så hoppas vi glatt att skorna kommer tillbaka i en större storlek. Jag kan inte kommer på när jag sist bar något plagg i rött så det tyckte jag också var lite coolt 🙂
Jag har varit och gymmet nu på Lady Line(med en veckas gratis medlemsskap) i två dagar och trivs som fisken i vattnet! Tänkt även åka ikväll men tror jag lämnar hemma, har träningsvärk och när jag är så otränad skall jag inte ta ut mig för mycket nu. Jag skulle såå vilja ha det gymkortet, meen den bittra sanningen,skaffar jag mig ett gymkort får nog flera par skor och andra saker lämna i butiken istället för att komma med mig hem och få känna på äkta kärlek.

2 tankar om “Jag vill ha, jag SKALL ha!

Lämna en kommentar