AfroPower Dance!

I dagens tidning(Vasabladet o. Pohjalainen) fick man ett erbjudande på gratis medlemsskap i 7 dagar på gymmet Lady Line i centrum. Skulle få gärna vilja ha ett medlemsskap dit men det kostar 595€ per år och nu när man studerar så får man prioritera och jag bokade en söndernresa istället. Men jag vill ju fortfarande ha ett. Nu skall jag iaf. njuta och gymma gratis i 7 dagar. (efter denna tid kommer jag bara ennu mer vilja ha ett haha) Första gympasset får bli ikväll 17.30 o ch AfroPower Dance, det är något som mina kompisar brukar gå på så jag skall hänga med dem ikväll och se vad det är för något.
Nu kom Ove hem och han har just kollat upp att det skulle kosta 30+25€ att lägga in ett större RAM-minne i min dator så kanske man ska ta och göra det. Så blir det lite snabbare nu är det slö som en snigel med snart 2 år på nacken(eller ryggen om det är en snigel). Stackarn.

Lämna en kommentar