Min börs är återfunnen!

Vaknade på en riktigt bra sida imorse, fick ett samtal av Vasa Polisen och att någon snäll själ hade lämnat in min börs med körkort, visa-electron och bibliotekskort(? bibbakort på krogen?). I och för sig hade säkerligen den snälla själen tagit min kontanter som hittelön. Men när jag grävde igenom kvittona hittade jag ett gammalt gina tricot kvitto men 15 euro i så där hade både jag och den som hittade börsen missat sig 😉
Är ledig enda till torsdag, så vad skall man hitta på? storstädning hade jag tänkt mig idag men jag for och handlade lite med päronen istället. Ikväll kommer Sofia hit och vi skall planera midsommaren som kommer bli så jävla rolig! På torsdag efter jobbet kopplar vi på husvagnen(haha svenne-banan liksom) och kör mot KALAJOEN JUHANNUS 2009!! iiik I can´t wait!

2 tankar om “Min börs är återfunnen!

Lämna en kommentar