vilken härlig dag!

ah! denna tisdag har varit en aktiv dag. När dagar som denna börjar lida mot sitt slut kan man vara nöjd, bara för att man hunnit göra så mycket.
Jag började dagen med att städa hela lägenheten och for sedan till bibban men syrran där jag lånade boken El choco av Markus Lutterman. fast boken glömde jag sedan hos syrran så nu kan jag inte börja läsa den :S Vi for och handlade och gjörde middag till oss och Ove. Det blev fylld gris inrefilé och vitlökspotatis. mums mums säger jag bara! Fast efterrätt hade vi glömt att handla. Bina kom också dit mot kvällen och vi drack upp sista skvätten vin från maten och for sen till Waynes på kaffe och morotskaka så där fick vi ju efterrätten då iaf. För att avrunda kvällen när vi kom hem for jag och O ut på en inlines-cykel runda på 7 km runt Strömberg park. Det har varit aningen konstigt väder idag man kan funderat när regnat skall komma men som tur har det inte alls kommit(förutom 10 droppar när vi kom från butiken). Jobb imorgon och resten av veckan men som tur har det varit någolunda fint väder på mina två lediga dagar så jag får nog vara nöjd. Nu skall jag ta en dusch och smätta på en ansiktmask i fejjan! Gonatten !^^

Lämna en kommentar