Måndag

vad har du på dig?

svart topp och rosa trosor. 
hur mår du?
Bra! 
vad önskar du just nu?
Att resten av veckan fortsätter lika bra som denhär måndagen
vad har du ätit idag?
fil, knäckebröd, tomat och mandarin, kaffe
vad ska du göra imorrn?
föreläsning, jobb och hem till mamma å pappa
och på söndag?
slappa
vem saknar du?
Folk jag var med i Portugal!
senaste köp?
Mäcken mat 
vad skrattade du senast åt?
Mig själv på jobbet
vad grät du senast åt?
hmm..minns inte..
vem sov du senast med?
senast natt sov jag ensam
vad läser du just nu?
Gucci krigen
senast sedda film?
En gång i Phuket förra veckan
vilken svordom använder du mest?
fan
vem var den senaste som ringde dig?
Renate
har du dejtat någon av en annan religion?
katolik
senast 3 inkomna sms?
är från syrran, kika o sandra
vad stod de i ditt senaste skickade sms?
”Både och! men ja överlever no allti 🙂 ta ingen skit livsstilen! ring mig senare”
vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
gick aldrig gymnasiet
vilken är din favoritfrukt?
förbjuden frukt. höhöh nää kanske mandarin
vilka kändisar har du blivit jämförd med?
hmm inget?
vad är du rädd för?
sjukdomar, höjder och ensamhet
blir du lätt svartsjuk?
nej, inte vad jag minns. 
din favoritkaraktär ur en serie?
oj finns många! men tex Susan i DHW. Så klantig och rolig!
vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Bogdan
vilket språk hade du velat lära dig?
portugisiska
vad för sorts killar faller du för?
Faller tyvärr för..charmiga bad boys. Men kärar jag ner mig i motsatsen, i snälla killar. När det händer. 
vart vill du åka just nu?
gymmet
vad önskar du dig i födelsedagspresent?
en bil, en lägenhet, nya soffor. Vadå höga förväntningar? En bukett blommor  och en kram går också bra!

Lämna en kommentar