Svensk sommar

Eftersom vädret den senaste dagarna har varit värdelöst har det avverkats några filmer och tv-serier. Jag får nog ta tillbaka allt jag sagt tidigare om att Sveriges TV3 och TV6 visar endast strunt. Hemma kollade jag aldrig på kanalerna(även fast jag betalade för dem?!). Och sen skrattade jag smått åt mina vänner som var beroende av patetiska TV-serier som Paradise Hotel etc.
Så långt att jag ser PH har jag inte gått ännu(vet inte ens om det är tillgängligt i dethär landet). Men det senaste totalt-onödiga-TV program jag kollade igår var en serie som heter ”Svensk Sommar”. En serie om olika svenskar som semestrar på olika sätt I SVERIGE. Nämen vad lärde vi oss av det? Joo män kan inte gå i klackskor, inte ens bögar och man kan fästa marackas på ”foppa-toffeln” och medan du stampar takten när du spelar dragspel skallrar de vackert.

2 tankar om “Svensk sommar

Lämna en kommentar