Börjar vara på benen igen

Jag hoppas jag kan åka till jobbet imorgon. Man blir ju galen av att ligga på soffan och inte kunna göra någonting. Alltså nu börjar jag blir förvirrade på detta med Halloween, är det halloween denhär helgen eller nästa? Jag är nämligen bjuden på Halloween-fest både denna helg och nästa helg. En annan fråga, exakt HUR ful får man vara när man klär ut sig? Jag och Cissi har funderat på utstyrseln och jag har en so vore sååå rolig men så otroligt ful att ingen skulle vilja komma och prata med oss. Men vi kan ju prata med varandra isåfall. Alltså det ä så tråkigt med alla typiska halloween utstyrslar som sexy-nurse(never met IRL), sexig-polis och sexig djävul etc etc. Nej hellre sexig utan att klä ut sig när man klär ut sig får man busa till det ordentligt. Gonatt.

Lämna en kommentar