viskiääni

Börjar tröttna på denhär viskiääni som jag dragits med denna vecka trots att jag inte druckit en enda droppe. Whiskey alltså. Hade en utomordentligt rolig lördag hemma hos Sofia och Rickard med massor med god mat, bål och spel. Sen åkte vi till Cinema bowling. Jag förlorande inte den här gången. Resten av natten spenderandes på dansgolvet på Pullo/Waild. Söndagsmorkkisen är total idag. Spanskatenten imorgon känns just nu som etanol i ett orent sår. Ett kärnkraftverk fyllt med kläder har exploderat i min lägenhet och det vanliga varför finns det inte alkolås på telefonen och ett alkofilter i min käft som cencurerar och gör att knäppa saker förblir osagda. Men inget annat än nästan i boken hjälper sen blir det förhoppningsvis mat och filmkväll i Smedsby. Anna mun kaikki kestää!

Lämna en kommentar