I kväll har jag och syrran varit och ätit god mat på den nya thairestaurangen Tom Yum Thai
här brevid mig på Handelesplanaden. Rekomenderars verkligen!! Jätte mysig restaurang, god mat, bra pris och bra betjäning! 4,5/5 smultron(bara för att jag gillar vaniljglass framför mangoglass).

Imorgon blir det träning(Body-jomppa) på förmiddagen och sen en sväng till Itronic. En butik där man bara vill föra fingrarna över alla vackra produkter. Nåjaa skall inte komma ut med någon ny dator eller dylikt utan endast en Nike+ Ipod sensor. Bara för att jag tror det är en rolig pryl. Som en minigps till löpning. Sen skall jag stationera mig ut på holmen hemma hos parenteserna för middag och en lugn hemmakväll. Nu återstår bara ett avsnitt The Vampires Diaries av denna dag och sen skall jag sova läänge! Vilken underbar ledig helg<3

Lämna en kommentar