De händer grejjjeeer!

Idag har jag fyllt i blanketter som ”Learning Agreement” och ”student application form” och imorgon skall jag förhoppningsvis få ett engelska certifikat.

Biljetter till Triangeli-risteily släpps imorgon! Det är 10-års jubileum och jag har aldrig förut varit. Måste snacka ihop mig med min kära styrelse ikväll och se om vi kunde packa ihop ett shack och festa lite lugnt tillsammans med tusen andra studerande på båten.
Bastukvällen igår var riktigt rolig. Killarna var ganska fullo och vissa gav nog oss nyktra ett gott skratt(inga namn nämns). Vi var ett chill gäng på kanske 13 pers som badade bastu, spelade spel och pratade och umgicks. Man träffar ju inte alls kompisarna lika ofta när man jobbar varje dag. Men vissa tycks ändå ha koll på varandra och snöbollen har börjat rulla igen. Skönt att landa hemma i sängen efteråt och inte behöva stå och köa till Ollis. Det räckte med sprit och fest i helgen.
Waude, jag har bytt bort ALLA min kvällsjobbsturer denna vecka! Hähäh! Fast inte har jag ju tråkigt för det inte. Finns nog alltid något in prickat i kalendern som skall göras. Men denna vecka kanske jag till och med har tid för umgänge! So call me babies!

Lämna en kommentar