One day in Harlem

Dammsugare-Nina 0-1. Har lyckats städa och tvätta idag. tacka vet jag blombutiken i mitt hus där det jobbade en trevlig kvinna som var villiga att växla 4 euro åt mig till 20 centar.

Hade glömt hur det var att inte bo bakom grönt ”byggnät” men det var ju riktigt trevlig utsikt att kunna se ut. Som mamma sade när jag flyttade hit ”man ser ju ända till Sundom härifrån”. Suck haha. Byggställningarna håller också på att rivas. Det betyder att man längre inte kan bli skrämd när det går någon utanför fönstret. Kändes smått onaturligt i början att någon tittade in genom ens fönster när man bor på sjätte våningen. Gården kanske får en uppiffning också i något skede. Plötsligt ser man ljuset(hahaha) i Harlem.

Satan i gatan jag har gjort bort mig idag. Inget mer om det. Varför är jag så klantig? Kanske man inte alltid skulle ha så jävla brottom. Skulle kunnat sjunka genom jorden men var tyvärr för lätt.
Försökte i efterskott hantera situation som en riktig kvinna och gick på kaffe med Mia och Bina samt shoppade en stor påse kläder på H&M; och en liten mindre påse på Alko. Nu skall jag spinna iväg till WSC för att gå på Spinnpump75. Sen blir det paaaarty!

Lämna en kommentar