Måndag, tisdag,måndag eller tisdag?!

Jag blev just till mig av undran. Är det måndag idag eller är det tisdag? Det kändes precis som en måndag. Nu har jag lite känslan som att jag missat en hel dag för vart tog gårdagen vägen? Gjorde lite marknadsföringsprojekt och åt middag hos päronen med släkten och höll på att somna klockan 21. Tror jag var i lite söndagsdvala ännu igår och därför tror det är måndag idag. Nåja, håller på och laddar lite ny musik i iPoden och skall bege mig till gymmet. 6-7 km löpning och mag- och ryggträning står på schemat idag. Senare ikväll blir det en sväng till Ollis, kommer nog inte skippa studielivets alla roliga evenemang trots att jag jobbar hela hösten men jag komma köra på nyktert inne i veckorna om jag skall orka upp i jobb dagens efter utan att se ut som en fyrkant.

Lämna en kommentar