Sjunger på den sista versen nu

Snaaaart får jag friare utrymme i min kalender för vänner och skoj! Skriver den sista tenten om en timme för den här veckan och sen tar jag ett väl förtjänst påsklov från skolan(vadå de finns ju två jobb att gå till också..) Dessutom fattar jag inte mycket av tenten jag skall skriva eftersom jag inte hunnit låna tentlitteraturen och bara läst på mina obegripliga anteckningar. Har senare jobb på Body shop och sen skulle jag vilja gå på estenomernas modevisning Epic Enough men jag kommer bara stå hemma och ha ångest för att jag inte har något fashion-plagg att ha på mig eftersom jag ännu inte tvättat på över två veckor så kanske det vore bäst att klä på sig myskläderna och krypa ner i en varm famn hemma istället.

Återkommer när jag är en trevligare person med mindre måsten i mitt liv. Förlåt kära vänner vi skall mysas och ha roligt massor i sommar när de inte finns nå mycket måste annat än att sitta på strampens terass! PUSS PUSS!

Lämna en kommentar