Deppig söndag

Varning för deppigt inlägg! Vaknade alltför sent idag och försökte ännu en gång kolla filmen ”the social network” som jag lämnade på hälft igår men lyckades inte bättre även denna gång. Ingen bra film enligt mig alltså. Jag är på uselt humör idag och allt känns skit. Finns ingen att umgås med alla är upptagna eller bortresta. Mitt liv känns matt och grått idag. Fanns inga lägenhetsannonser i Vasabladet jag varit och stulit från VCS när jag hämtade bilnycklarna av mamma. Jag kommer bli tvungen att flytta hem till mina föräldrar eller bo i en skolåda. Jag får köra pappas fina bil har ingenstans att köra. Bina, Kom hem så att vi kan köra till subway och hämta smörgåsar och sen köra iväg till en ful eller fin plats och sitta där och äta och prata om livet som vi brukade göra på söndagarna i somras.
Kunde köra till gymmet men om jag känner mig rätt så kommer jag dit och min tränings motivation idag håller i sig i 10 minuter sen vill jag åka hem. Men var inte oroliga jag tänker inte vara såhär deppig hela skitlovet jag menade skidlovet.

Lämna en kommentar