Jag skall aldrig mer..

Jag har sagt det flera gånger idag och jag skall dessutom skriva ner det här. Jag skall aldrig mer dricka alkohol!(för dock inte tas allför bokstavligt). Jag,Jenni, Jenna och Hanna hade tjejkväll med tortilla hos Jenni igår. Många vinglas och skratt senare var jag, Hanna och Jenna på Ollis. Där hade dom något tema-party med After Ski som tema. Var lite trögt i början men sen blev det riktigt roligt. Idag har jag typ sovit och ja, sovit. Försökte kolla filmnen ”the social network” men jag orkade kolla 40 minuter sen sonmade jag igen. När man äntligen vaknar til och känner sig lite piggare då kommer ju huvudvärken och illamåendet iställe. Tack för det! Caro har skickat ett meddelande som löd ”Ta med dej något att shotta och något du kan dricka stora mängder av”. Jag blev trött och illamående av tanken på sprit. Jag trodde vi var blåögda oskulder som hade nyktra spelkvällar på lördagskvällarna. Jag skall shotta cocacola ikväll. En sockerfylla blir det. Nu måste jag klä på mig innan Jenna med den dolda toyotan står på gården. Sen spelkväll at the Rönnqvists & Backlunds!

Jag stal Hannis bilder.

Lämna en kommentar