Listig lista

I brist på annat kan jag fylla i en sånhär lista som jag hittade på Jennys blogg. Jag har städat och kollat TV och om en timme skall jag ut på promenad med syrran. Det har varit torrt här på bloggen i helgen eftersom jag haft trevligare saker för mig! heheh fast nog kan bloggen också vara trevlig. Släng in en kommentar så blir den ännu trevligare!

SKOR: Ett underbart fenomen! Just nu älskar jag mina nya som kom från Ellos på posten i fredast.
SNEAKERS: Converse sitter säkert på första platsen
JEANS: Äger typ xx antal par jeans men är inte kompis med knappt ett enda par. Har använt ett par treggings från VILA flitigt så att dom nu börjar sjunga på sista versen. Tänkte ha ett jeansprojekt i vår att hitta dom perfekta jeansen
T-SHIRT: T-shirts är snygga till jeans och jeansshorts!
UNDERKLÄDER: från H&M; och Lindex i fina färger
VÄSKA: En svea-bag och en marimekko axelväska används nästan varje dag.
PLÅNBOK: En svart läder från Björn Borg
SOLGLASÖGON: Inte för stor och inte för små. Budjetmärket Prestige har snygga bågar för en liten slant.
KLOCKA: Har inget armbandsur tyvärr så min klockan är oftast digital i mobilen
SMYCKEN: brons, silver och guld! örhängen, halsband, armband och ringar! Jag gillar det mesta!
TV: haha jag har faktiskt ingen TV men håller som bäst på att leta reda på en VIT tavel TV. Men det finns så få att välja mellan.
MOBILTELEFON: En nokia 6700
DATOR: En Acer som fortfarande hänger med i svängarna(dock inte för snabba)
SMINK: Av någon anledning fylls min sminkväska av The body shops smink. Men gillar även MUS!
ANSIKTSKRÄM: The bodyshops e-vitamin
LOTION: the body shops bodybutter Coconut och Papaya
DEODORANT: palmolive
TANDKRÄM: Pepsodent
SCHAMPO/BALSAM: Tigi Bedhead Dumb Blond, L’oreal serie expert silver shampoo
TVÅL: The body shop coconut shower creme, the body shop earth lover watermelon & eucalyptus
PARFYM: Köpte ny i fredast; DKNY delicious annars CLEAN warm cotton
MINERALVATTEN: Novelle
VIN: helst vitt och halvtorrt
DRINK: caipiroska!
BRÖD: Vöråpojkens GI-bröd, Wasa knäckebröd
MAT: det mesta!
GODIS: det som bjuds
SÄNG: Stor och varm
LAKAN: Rena
FRISÖRSALONG: Bästaste Emilia Häggman!
DAGSTIDNING: Vasabladet
MAGASIN: Läser oftast bara på jobbet finska tidningar t.ex. cosmo, olivia, Kauneus ja terveys jne.

Lämna en kommentar