Get a haircut and a job

God morgon världen! Nu skall jag sätta på mig masken och bege mig mot stan med min underbara vän Empilia. Klippning av lurvet står på agendan och kaanske lite shopping om jag hittar något vackert. Fan jag hatar att klippa håret. Det blir ju alltid kortare när man klipper det. Men efter att jag tagit bort hårlängningen är det nu dags att jämna upp det som finns kvar. Jag vill ju vara en Långhårig blondin och inte en kort hårig blondin. Men mitt hår har tydligen sagt upp kontakten med hårväxtgudarna och vill nu aldrig bli långt på naturlig väg.

Måste prova nyårsblåsan och hela köret idag också så att man vet att allt är perfekt annars gråter jag! Det är nämligen bara 2 dagar kvar till årets sista och största fest! Nyårsfesten 2010 kommer blir askul tror jag!

Lämna en kommentar