how does it feel to be completely satisfied?

Söndagkväll och jag hr slappat hela dagen så nu lär jag väl knappast få någon sömn. Håller som bäst på och läser en 70-sidig engelska artikeln som vi skulle läsa till morgondagens marknadsförings lektion. Men eftersom jag är så kass på engelska går de inget vidare. Har dessutom massor med andra saker att fundera på. Samtidigt lockar de att se ett till avsnitt av ”kungarna i tylösand” en svensk reality serie om ett gäng ungdomar som får bo i ett strandhus i Tylösand under en sommar månad och festar varje dag. Serien har tydligen inget mening för de e inte som någon tävling men de blir ju såklart en hel massa konflikter. Men jag kollar för att jag håller på att garva ihjäl mej åt en kille ”Jockiboi”. Han ställer till med en hel massa knäppa saker.

Idag är det Halloween i Amerika och igår kväll var stan full av utklädda festmänniskor efter som de var Halloween-fester på ett par krogar/nattklubbar. Själv var jag först på en inflyttningsfest i Smedsby och sen fortsatte vi ut i vilmet till Royal, SKY och O’malleys. SKY höll öppet ända till halv fem imorse eftersom man skulle vrida tillbaka klockan till vintertid. En bidragande orsak till varför jag är trött idag.

Nu skall jag borsta tänderna och lägga mej.Tänkte hinna till gymmet imorgon före skolan.

Lämna en kommentar