okej, jag grät floder!

Har nog inte gråtit så mycket en natt som jag gjorde inatt. Gud vad filmen var bra fast jag låg sjölv och snörvlade mej torkade bort tårarna med täcket. Jag som inte ens brukar gråta till filmer(inte som vissa som gråter till tecknat, haha). Verkligen sevärd film dendär Remember me.

Nu skall jag strax bege mig mot stan och luncha med Ove. Jag skulle gärna prova på den nya mexikanaska restaurangen Pancho Villa. Den fick massor med kritik i början men nu verkar dom kommit mer igång efter de första ruscharna. Sen skall jag tråkigt nog gå till Kela och försöka få ordning på bostadsbidraget eftersom jag flyttat. Blir väl att sitta där och vänta, och vänta och vänta. Efter de skall jag och handla inför Mias hejdå-fest imorgon. Blir kräftskiva med trevligt folk och roliga(?) drycker. Hoppas bara de är fint väder imorgon så man kan sitta ute och äta och så att jag kan fara och åka vattenskidor på förmiddagen. har knappt åkt båt alls i sommar och nu när jag är ledig verkar de som om hösten smyger på väldigt fort så imorgon skall jag försöka våga mej ut och åka lite båt och leka lite. Men nu skall jag svepa min tekopp och sticka! Hejsvejs!

Lämna en kommentar