Jag som trodde..

Jag som trodde att vi hade ett stilrent och smakfullt inrett Kollektiv men så hittade jag detta!
Måste snarast fråga mina sambos vem detta ”bunny is back” ölstop tillhör..Jag har mina aningar..

När man är inne på Facebook verkar alla statusuppdateringar handla om de pågående Jeppis Dagarna som jag sååå tänker nonchalera i år. Lite svartis blir man väl när man tänker på hur roligt man haft de föregående åren men.. jag låtsas att jag inte bryr mej 😀 Kunde åkt dit idag och farit hem imorgon men jag orkar inte börja köra och se till att man sen imorgon är i körskick så att man slipper till jobbet på eftermiddagen. Blir istället att åka till Strampen och kanske utgång med de Vasabor som finns kvar i stan och så har ju några väst-nylänningar hittat upp hit under helgen också så de blir att umgås med dem ikväll. Men sen på söndagnatt då fan smäller de!! Sticker till RockOff och Åland på måndagmorgon! Kan inte annat säga än att jag längtar. Får åka bort lite från denhär hålan och ha roligt 🙂 Nu skall jag börja dra mej mot Amarillo tror ja..Ha en bra helg!

Lämna en kommentar