Loppan

Kom just hem från läkaren. Har varit och visat upp mina ”myggbett”. De som jag först trodde var tusen myggbett på mina händer och fötter verkar nog vara något annat så jag ringde igår till HVC och fick en läkartid tills idag. Jag fick dem på torsdag och de har blivit mr och kliar som fan kan jag säga. Dessutom ser det för jävligt ut med detta röda prickar på händer och fötter 😦 Läkaren var stenfinsk och kunde som vanligt inte konstatera någonting. Kunde vara någo ”lintukirppu” bett eller nått sånt. Men de var väl en stor gissning tror jag. Fick iallafall recept på två kortisonkrämer som jag skall smörja på. Om detta inte hjälper skall jag uppsöka läkare igen. Usch vad jag ser äcklig ut på och låter äcklig. Men var lugn som dom smittar inte! 🙂 Hoppas dom försvinner lika snabbt som dom uppkom iaf. Men nu skall jag sticka iväg och luncha med Marie och sen iväg på jobb till The Body Shop. Ikväll blir det kanske minigolf på vasklot.

Lämna en kommentar