Åbooooo

Snart sticker jag och Bina iväg till Åbo över helgen. Fast jag borde packa och äta lunch först. Har mina aningar om att Bina kommer bli stressad när jag fortfarande sitter här och slö surfar och inte packar klart när hon knackar på dörren. Nej jag skall vara stark och vara klar i tid!! PUNKT! Tidsoptimisten själv.. Bina är en sån människa som alltid stiger upp i tid, alltid är 10 minuter före i god tid och inte kommer försent. Själv är jag totalt tvärt om. Jag lyckas oftast kommer iväg till krogen när köerna är som längst och komma in flåsande i klassrummet när lektionen just börjat.

Vi skall vill min kusin och vår vän Sandra i helgen som studerar i Åbo. Skall tjejmysa,festa och shoppa. I like! Jag har gått omkring i mina nya pumps med 12 cm klack nu i en timme för att kolla om man kan ha dessa på krogen.. Återstår att se.. Men det var väl nu jag skulle äta, packa färdigt, springa till siwan och fixa mig Nu Inte när Bina står frustrerad och påklädd i hallen.. Puss hej!

En tanke på “Åbooooo

Lämna en kommentar