Nya tag, ny dag!

En ny dag, en bättre dag en gårdagen. Jag tror aldrig jag sovit så mycket som igår var upp några små knyckar och drack nått glas vatten annars var klockan strax efter 16 när ja steg upp och gick i duschen. Men man kan lugnt säga att halaren är invigd ordentligt! Onsdagen fest var jätterolig först var vi på förfest hos mig och sen for vi till Fontana. Robin bjöd på shottar vilket jag borde ha tackat nej till för jag blev så full att jag ramlade in i en taxi 01.30 och for hem. Jag dricker ju aldrig annars shottar men jag trodde väl att jag hade börjat tåla mer, icke!
Så nu skall jag ta tag i mig själv och göra något vettigt idag. Jag börjar med att hämta ut ett par nya skor från posten och sen till stan och shoppa litet. Sen skall jag hem till Ida och göra skolarbeten! Thats my day än så länge..

Lämna en kommentar