onsdag

Kom hem från Enlunds för en halvtimme sedan, har varit där sen fyra tiden. Igår var det förfest hos Enviks och sedan for vi till Ollis. Det var urmycket folk där och vi blev tvungna att stå en bra stund i kö för att slippa in. Det var ganska mycket nytt folk ute eftersom nya studerande hade hittat till stället och nästa vecka kommer säkert ännu mer nykomlingar till stan 🙂 Imorse hade vi egentligen någon promenad till stranden där rektorn höll tal men jag kom ju hem aningen sent inatt så jag skippade det i morse och for först till skolan till första lektionen. Efter skolan for jag hem till Idas en stund och sen till Enlund som bjöd på mat och vid åtta tiden kom även andra Sofia dit och åt paj och drack kaffe. Så jag har varit hemma hos kompisar hela dagen 😀 Men nu är jag hemma och har duschat och plockat lite saker. O har jobbat hela kvällen och kom också just hem så när han kommit ur duschen kanske det blir en film.. har två nya wallander som vi inte sett ännu kanske en sådan i höstmörkret, det skulle vara mysigt. Tack och gonatt! puss*

Lämna en kommentar