det måste nog vara en bra film

Kom just hem från bion, har varit och sett på ”män som hatar kvinnor” med Ove. För andra gången. Ove hade inte sett filmen och eftersom jag tyckte den var så bra första gången i vintrast så kunde jag lika bra se den igen. För den är faktiskt så bra. Man har massor av känslor inom sig när man sett den, vrede, sorg, hopp och glädje mm. Väntar bara att man skall få se den andra filmen i millenuim serien nu ”Flickan som lekte med elden” heter den. Efter att ha läst boken tror jag den kommer bli minst lika spännande! Köpte också hem den tredje och sista delen ”Luftslotten som sprängdes” i lördags så jag skall alldeles strax hugga in på den.

Imorgon skall vi dra till Ikea i Raisio och shoppa loss, skall äntligen få handlat ett och annat till lägenheten. Det har ju inte som sagt blivit så mycket gjort i vår lägenhet fast vi flyttade hit i april. Men såhär under sommaren brukar man ju knappt vara hemma heller, men nu är hösten sakta men säkert smyger på brukar det bara roligt att fixa det mysigt hemma. Skall visa bilder senare på det jag handlat så håll ut 😉
Nu skall jag pysa och mysa i sängen! gonatt!

Lämna en kommentar