Volleyboll

skulle vilja spela volleyboll ikväll men tror det blåser för mycket. Det brukar vi ofta göra på sommarkvällar men ännu iår har vi inte spelat någo alls. Det är så roligt att träffas vid någon plan och bara prata och spelaoch sen fara och simma svetten av sig vid någon strand. Kanskepå torsdag för då har jag ledig kväll. Jag har varit ledig nu i två dagar och det har vart såå skönt efter helgens stress på jobbet. Var på stranden heela dagen igår och på lite geocaching igårkväll. Idag skulle jag och Emmi till stranden och sola, vi for dit och låg kanske en40 minuter ocg gav sen upp för att det blåste så mycket sand på en(fast det var endå hett) så vi for till strömsö och simmade lite. Om vå heljer har Ricke sin grillfest och jag glömde jkolla om jag är ledig men jag hoppas det annars skall jaf försöka byta skift med någon, för förra året var det askul men grillfest med gänget. Hoppas bara att vädrt är lika bra som föra året. Nu kommer Marie hit så jag skall umgås me henne. Ha de!

Lämna en kommentar