Trevlig morsdag!

Trevlig morsdag tillönskas alla mammor! Bra att det finns dagar då man skall visa extra mycket kärlek till sina medmänniskor så som också vändagen 🙂
Fast innan jag åker till min mamma skall jag göra en skoluppgift som skulle varit inlämnad i fredast.
Igår hade jag och flickorna inomhus picnic 🙂 B gjorde en god grekiskt paj som vi avnjöt på golvet i hennes lägenhet på en filt med alkoholfritt cider och jordgubbar, grädde och chocklad till efterrätt! mums! Efter det for vi till M som bor i huset brevid och var där en stund för hon och hennes kompis förfestade lite granna där. Senare for vi ut och köra i stan men jag orkade inte vara så länge så jag for hem och kollade film. ”se upp för dårarna” en svensk film som viasdes på tv4 igår. Roligt komedi faktiskt som handlar om två tjejer som skall söka sig in till polishögskolan och stöter på många hinder på vägen. Nåja nu skall jag fixa skolarbeten. suck..

Lämna en kommentar